k rekreačním pobytům pro děti a mládež na jarních a letních pobytových akcí v areálu SKATEPARK PARDUBICE, Kpt. Bartoše 2788, 530 02 Pardubice
(dále jen „akce“ nebo „pobyt“):
na straně jedné) Pořadatel pobytu | a | na straně druhé) Zákonný zástupce dítěte |
Sk8park s.r.o. IČ: 05435510 DIČ: CZ05435510 Železničního pluku 2184, 530 02 Pardubice |
(dále jen „objednatel“) |
(dále jen „provozovatel“)
Tyto smluvní podmínky provozovatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, vzniklé na základě smluvního vztahu, uzavřeného mezi provozovatelem a objednatelem, jehož předmětem jsou rekreační pobyty na jarních a letních pobytových akcí v areálu SKATEPARK PARDUBICE, Kpt. Bartoše 2788, 530 02 Pardubice, určené pro zdravé dětí od 10 do 18 let, které nevyžadují zvláštní péči a mohou se bez omezení přizpůsobit táborovému režimu.
Práva a povinnosti mezi objednatelem a provozovatelem, vzniklá ze smluvního vztahu uvedeného výše, se řídí těmito smluvními podmínkami.
a) Přihlášení dítěte k pobytu probíhá formou elektronické přihlášky na internetových stránkách www.skateparkpardubice.cz. Po řádném a pravdivém vyplnění všech povinných položek formuláře elektronické přihlášky objednatelem a jejím elektronickém odeslání obdrží zpět od provozovatele potvrzení o registraci pobytu a instrukce k platbě.
b) K uzavření smluvního vztahu a rezervaci místa dochází v okamžiku potvrzení registrace objednatelem formou uhrazení zálohové částky nebo plné ceny pobytu převodem na bankovní účet provozovatele dle instrukcí, které mu provozovatel pro tuto platbu poskytne. V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) vzniká smluvní vztah v okamžiku řádného uhrazení faktury, vystavené provozovatelem. Po připsání platby na účet provozovatele zašle provozovatel objednateli potvrzení o vzniku závazné rezervace.
c) Provozovatel si vyhrazuje právo nepotvrdit (či zrušit) rezervaci pobytu dítěte na základě negativních zkušeností s jeho chováním v předchozích ročnících akcí. V případě úhrady takto nepotvrzeného (či zrušeného) pobytu objednatelem je provozovatel povinen uhrazenou platbu v plné výši poukázat bez zbytečného odkladu zpět na účet objednatele.
d) V případě, že objednatel zaplatí provozovateli za tentýž pobyt vícekrát, je povinen tuto skutečnost provozovateli oznámit písemně a doložit ji kopiemi platebních dokladů. Provozovatel vrátí objednateli chybně uhrazenou částku, poníženou o náklady (např. bankovní poplatky), bezhotovostním převodem bez zbytečného odkladu.
a) Cena pobytu má charakter ceny smluvní. Plná cena pobytu či zálohová cena dle cen na www.skateparkpardubice.cz se považuje za uhrazenou v okamžiku připsání platby na účet provozovatele.
b) Cena pobytu zahrnuje ubytování (lůžko na pokoji) vč. poplatku z pobytu, stravování (běžný stravovací režim, po dohodě provozovatel může zajistit dietní režim typu vegetariánský, bezlepkový atp.) program zaměřený na Freestyle koloběžku a ježdění ve skateparku pod zkušeným vedením a zdravotnický dozor všech účastníků pobytové akce dle platných legislativních norem, vztahujících se na dětské hromadné pobytové akce. Cena dále zahrnuje dopravu v rámci programu, vstupné do jiných areálů např. koupaliště. Z účasti dítěte na táboře nevyplývá pro objednatele právo na žádné jiné plnění a služby. Cena pobytu nezahrnuje dopravu dítěte na akci ani z akce a nezahrnuje úrazové pojištění dítěte.
c) Nástup na akce je v den zahájení objednaného pobytu mezi 13 – 14 hodin (Skatepark Pardubice), Stravování začíná večeří. Při ukončení pobytu si objednatel vyzvedne své dítě ve Skateparku Pardubice v den ukončení objednaného běhu mezi 11-15 hodin. Stravování končí obědem.
a) Objednatel je oprávněn zrušit smluvní vztah s provozovatelem před zahájením pobytu či v jeho průběhu, a to elektronicky – e-mailem, zaslaným na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (případně písemně, doporučeným dopisem na adresu provozovatele konkrétního objednaného pobytu). Pro určení termínu zrušení je rozhodující datum doručení provozovateli.
b) Za zrušení pobytu objednatelem je považováno i zrušení souhlasu objednatele se zpracováním osobních údajů před ukončením pobytu.
c) V případě zrušení závazné rezervace objednatelem bude provozovatelem účtován storno poplatek v následující výši:
Zrušení přihlášky do 1.6.(vč.) daného roku = storno-poplatky ve výši 50% ze zaplacené zálohy.
Zrušení přihlášky po 2.6.(vč.) daného roku = storno-poplatky ve výši 100% ze zaplacené zálohy.
d) Provozovatel doporučuje objednateli na základě jeho úvahy uzavření pojištění, kryjící storno poplatek, dle vlastního výběru.
e) Při zajištění vhodného náhradníka objednatelem se storno poplatek neúčtuje. Takovou výměnu účastníka akce je objednatel povinen neprodleně řešit s provozovatelem elektronicky (e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.), nebo telefonicky (tel. 608-808-558).
f) V případě pozdějšího nástupu dítěte na akci nemůže objednatel uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část pobytu.
g) Při předčasném odjezdu dítěte z akce nemůže objednatel uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část pobytu.
a) Provozovatel může zrušit smluvní vztah s objednatelem před zahájením pobytu či v jeho průběhu v následujících případech:
a.1) Pokud dítě vážně narušuje průběh pobytu, a to zejména závažným či opakovaným porušováním Pobytového řádu (viz Příloha č. 1).
a.2) V případě, že dítě nesplňuje zdravotní, fyzické či psychické požadavky pro účast na akci, určeném pro pobyt zdravých dětí, které nevyžadují zvláštní péči a jsou schopny se bez problémů přizpůsobit pobytovému režimu.
a.3) V případě poskytnutí nesprávných či neúplných údajů objednatelem (např. při vyplňování přihlášky).
a.4) V případě nedodání kompletní dokumentace objednatelem při zahájení pobytu, tj. objednatelem podepsaný a lékařem potvrzený Dodatek elektronické přihlášky, potvrzení bezinfekčnosti, Souhlas se zpracováním osobních údajů a kopie průkazky zdravotní pojišťovny dítěte.
a.5) V případě 16letých a starších účastníků pobytu si provozovatel vyhrazuje právo na předčasné ukončení pobytu, pokud by dítě svým chováním či přístupem, jakkoliv negativně ovlivňovalo průběh pobytu, nebo jeho atmosféru. Smluvní strany se shodly, že toto je přitom výhradně na posouzení provozovatelem – objednatel tuto skutečnost akceptuje a výslovně se vzdává možnosti takové rozhodnutí provozovatele, jakkoliv rozporovat, zpochybňovat či napadat.
a.6) V případě nenadálých okolností, které vznikly bez zavinění provozovatele a znemožňují zahájení nebo pokračování konání tábora (tedy v důsledku tzv. vyšší moci).
a.7) V případě, kdy orgány státní správy neumožní konání hromadných dětských zotavovacích akcí (např. kvůli epidemické situaci).
b) V případě zrušení pobytu provozovatelem dle čl. 5 bod a.1) – a.5) Smluvních podmínek může objednatel uplatnit nárok výhradně jen na proplacení poměrné části stravovacího limitu (160 Kč/den), a to v případě, kdy nárokovaná vratná částka přesahuje limit 300 Kč. Výše vratné částky za stravovací limit se vypočítává ode dne následujícího po odjezdu dítěte z tábora, poslední jídlo (oběd) do ní zahrnuto není.
c) V případě předčasného ukončení či zrušení pobytu dle čl. 5 bod a.6), a.7) Smluvních podmínek má objednatel nárok na vrácení uhrazené částky v plné výši.
e) V případě zrušení pobytu provozovatelem dle čl. 5 bod a.1) – a.7) Smluvních podmínek se objednatel zavazuje vyzvednout dítě v místě konání tábora na své náklady, a to nejpozději do 24 hodin od telefonického oznámení provozovatele o zrušení pobytu.
f) Provozovatel je povinen poukázat vratnou částku na účet objednatele nejpozději do 30 dní.
a) V případě, že rozsah nebo kvalita služeb v rámci pobytu neodpovídá smluvním podmínkám, nebo platným legislativním normám, vztahujícím se na dětské hromadné pobytové akce, vzniká objednateli právo reklamace.
b) Objednatel je povinen případnou reklamaci uplatnit bezodkladně, aby mohla být zjednána okamžitá a účinná náprava v průběhu pobytu. Reklamaci je možno provést osobně (při návštěvě akce), elektronicky (e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.), nebo telefonicky (tel. 608-808-558).
c) Provozovatel je na základě oprávněné reklamace povinen zjednat okamžitou a účinnou nápravu bezprostředně po obdržení takové reklamace ze strany objednatele.
a) Objednatel prohlašuje, že jeho dítě bylo očkováno v souladu s platnou legislativou. V opačném případě se objednatel zavazuje uhradit provozovateli veškeré případné finanční postihy, které by v důsledku nedodržení tohoto legislativního požadavku provozovateli vznikly.
b) V případě, že v rámci vstupní zdravotní prohlídky při nástupu na tábor budou u dítěte zjištěny známky akutního onemocnění (včetně výskytu vši dětské, nebo živých či mrtvých hnid), vyhrazuje si provozovatel právo nepřijmout dítě k táborovému pobytu až do plného uzdravení (či účinného odstranění pedikulózy), a to bez možnosti uplatnění jakýchkoliv finančních nároků ze strany objednatele.
c) Objednatel bere na vědom mí a souhlasí, že v případě potřeby bude jeho dítě převezeno k lékaři nebo do nemocnice. Objednatel také souhlasím s použitím rodného čísla dítěte v kontaktu s lékařem, pro potřebu pojištění dítěte a v situacích obdobných.
d) Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že přechovávání jiných, něž nahlášených léků u dětí je v průběhu pobytu zakázáno – objednatel se zavazuje veškeré léky předat nebo o nich informovat při nástupu na akci přímo zdravotnici.
e) Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že mobilní telefony jsou v průběhu táborového pobytu dětem ponechány bez omezení.
f) Provozovatel přejímá hmotnou odpovědnost pouze za cennosti (peníze, mobilní telefony, elektroniku aj.), které dítě svěřilo do úschovy svému vedoucímu. Za ztrátu či krádež cenností, které si dítě v průběhu pobytu ponechalo u sebe, nenese provozovatel odpovědnost.
g) Objednatel bere na vědomí, že mezi ZAKÁZANÉ VYBAVENÍ v rámci pobytu patří alkohol, drogy, cigarety (včetně elektronických) a nahřívače tabáku (IQOS), doutníky, žvýkací tabák a nikotinové sáčky, zbraně (včetně airsoftových), pyrotechnika, časopisy či jiné předměty s erotickou tématikou.
h) Objednatel dává provozovateli souhlas s provedením prohlídky osobních věcí svého dítěte v případě podezření na závažné porušení Pobytového řádu (zejména se jedná o podezření z krádeže cizí věci, či držení zakázaného vybavení – viz čl. 7 bod g).
i) Objednatel dává provozovateli souhlas s provedením orientační zkoušky na přítomnost alkoholu či drog v případě, že u jeho dítěte dojde ke vzniku závažného podezření na zásadní porušení Táborového řádu (užívání škodlivých látek – viz bod VII. Pobytového řádu).
j) Objednatel nese odpovědnost za škody, které dítě v době pobytu na táboře úmyslně či z nedbalosti způsobí na vybavení ubytovacího zařízení. V případě finančních nákladů na opravu nebo výměnu takto poškozeného zařízení se objednatel zavazuje vzniklou škodu uhradit v hotovosti, při ukončení pobytu.
k) K ukončení pobytu dítěte může dojít výhradně v doprovodu zákonného zástupce, nebo na základě jím podepsaného písemného souhlasu.
a) Objednatel prohlašuje, že je z pozice zákonného zástupce oprávněn jednat za účastníka pobytu (dítě).
b) Zasláním řádně vyplněné elektronické přihlášky a potvrzením rezervace pobytu formou uhrazení zálohové částky či plné ceny pobytu bere objednatel na vědomí a souhlasí se Smluvními podmínkami a Pobytovým řádem (viz Příloha č. 1).
c) Objednatel souhlasí s použitím osobních údajů svých či svého dítěte v souladu se zákonem č. 101/ 2000 Sb., a to výlučně pro potřeby aktivit provozovatele.
d) Provozovatel se zavazuje zajistit ochranu osobních dat objednatele či jeho dítěte před nepovolanými osobami.
e) Objednatel souhlasí s případným užitím fotografií či videozáznamů, zachycujících jeho dítě, v rámci propagace akcí a Skateparku Pardubice.
f) Objednatel bere na vědomí, že pokud dítěti dorazí na akci jakákoliv zásilka až po skončení jeho pobytu, je v případě zájmu o její předání nutno vyzvednout si ji přímo ve Skateparku Pardubice. Z důvodu plné časové i organizační vytíženosti v průběhu letních prázdnin nemůže provozovatel zajistit zpětné odesílání takových zásilek.
g) Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu či doplnění těchto Smluvních podmínek, a to výhradně v případě, kdy by to vyžadovala změna či úprava aktuální legislativy pro konání dětských zotavovacích akcí. O takovéto případné změně je provozovatel povinen informovat objednatele v dostatečném předstihu před zahájením pobytu.
h) Tyto smluvní podmínky jsou platné od 1.11.2024
Designed by www.frantisek.eu
© Copyright 2019 Skatepark Pardubice All Rights Reserved.